Wednesday, 31 December 2014

A Fresh Start

Assalamualaikum :)

Cuti Sekolah ditunda ke 11 hari bulan :DDDDD ya Allah gembiranya. maknanya masih ada masa untuk aku menyiapkan nota kemahiran hidup. fuh Alhamdulilah <:

hari ni hari last bagi 2014. esok muncul lah 2015. i do not know if i am going to miss 2014 lol. however i learn a lot from 2014. may 2015 be a better year for me, everyone and Malaysia.

****

semalam aku ber ask.fm. dan aku buat silap yang tak berapa besar. if only i can delete my answer lol, i will. hahaa tapi tak boleh. so ada anon ni tanya aku beberapa soalan, aku ingat tu farah. tapi bila aku baca balik soalan macam innocent je yang tanya tu. so, aku tanya farah kalau dia ada ask aku dan dia kata tak. damn. damn me t.t

aku nak main main je masa jawab tu sebenarnya. jawapan yang aku bagi semua mengarut maaf. maaf. adoi malu gila seh.. apa apa je la. so, lepas ni bila nak jawab soalan tu aku akan jujur dan tak main agak agak dah sape yang tanya. hoho..

No comments: