Monday, 4 August 2014

Salam Perantauan dari

hi :) aku kat bilik it ni. esok sambutan hari raya. sumpah tak nak pegi. harap esok aku demam . dah la aku takde baju nk pakai . aku mnalah bawak baju raya bagai2 ni-.- aku tak tahu la nk pakai baju apa :((((( aku ada baju ni tak pernah pakai dan mungkin tak akan pakai . cehhhh jadi aku ingat nk pakai esok tapiiiiii baju tuuuuu jarang gila nak matii . tak tipu ni . tengoklah aku pakai apa esok./ mohon doa aku tak gila pegi pakai kain kebangsaan dgn baju rumah + kasut sekolah. tolonggg....

aku takde baju cantik2 la . :( sedih woiii semua orang baju cantik2 vogue2 semua ...:/ ma, tahun depan nk beli sendiri baju . pelissss:(((((((((((((((((((((( tunggu ain balik dulu . ermmmmm.... apa lagi nk citer ye ... ermm ..

tadi ada benda belaku. aku harap aku tak tidur dh lepas ni . kesian kat ustaz. ya Allah bersalah gilaaaa:"( dan aku rasa ....... dgn kawan2 aku skrng. jgn tanya kenapa sebab aku pun tak reti nk bagitau. but for now i really want one true friend . aku tak mintak banyak . satu pun lebih dari cukup sbbaku sedar betapa fake nya semua org kat sekeliling aku :(( ok tu saja /. tak tahu dh nk citaape ._. nanti ada olharaga lusapermata pintar ukm2 tapi aku x dpt pun :'( nkgi jugakkkkk ok la bye2 . doakan yg terbaikutk aku . salam perantuan buat semua dari ain yg skrng ni belajar di sahut, korea. bye ::))))

#PrayForGaza
#nakmaincafeland:(